Reklamace telefonu – formální dopis

literatura

 

Jméno práce: Reklamace telefonu – formální dopis

Slohový útvar: Formální dopis – reklamace

Přidal(a): Duhovka19

 

 

Firma DATARD

Nákupní centrum Campus square

Netroufalky 770

625 00 Brno

 

Ve Valašském Meziříčí dne 12. 1. 2020

 

Reklamace mobilního telefonu Huawei P30 lite SP-P30LDSLOM

Vážený pane, vážená paní,

Ráda bych uplatnila reklamaci mobilního telefonu Huawei P30 lite SP-P30LDSLOM, který jsem zakoupila ve Vaší prodejně v obchodním centru Campus square v Brně dne 4. 1. 2020.

Ze začátku jsem byla se zmiňovaným výrobkem velice spokojena a vše fungovalo tak, jak má. Po několika dnech se ale začaly objevovat závažné nedostatky, a to zejména na displeji telefonu. Ten totiž asi po třech dnech užívání začal problikávat, nejdříve pouze při zapínání a vypínání telefonu, ale později začal blikat až v několika minutových intervalech. Navíc, po asi týdnu používání, telefon přestal zobrazovat některé barvy (červenou a žlutou). Z hlediska spotřebitele nedošlo k žádné nevhodné manipulaci či jiné události, která by mohla způsobit takovéto poškození Vašeho výrobku.

Žádám Vás tedy o výměnu přístroje, jeho opravu či vrácení peněz. Pokud se rozhodnete pro poslední jmenovanou možnost, pak peníze zašlete prosím na bankovní účet číslo 654378123/0100.

Reklamovaný výrobek v originálním obalu opatřeným mými osobními údaji jsem zaslala dnes na adresu uvedenou na Vašich internetových stránkách v sekci reklamace. K tomuto dopisu zároveň přikládám kopii záručního listu a doklad o koupi výrobku, který mi byl vystaven na Vaší prodejně.

Žádám o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podaní dle zákona o ochraně spotřebitele.

Děkuji předem za ochotné vyřízení a Váš čas.

S pozdravem,

Hana B.

 

Adresa pro korespondenční kontakt:

Hana B.

Podlesí 551

757 01 Valašské Meziříčí

 

Hodnocení: 1 = výborně





Další podobné materiály na webu: