Mobilní telefon – reklamace

 

Jméno práce: Mobilní telefon

Slohový útvar: Reklamace

Přidal(a): Gabriela Malá

 

 

 

Gabriela Malá                                       Praha 7.5.2017
Olivova 1893
Praha 8
190 00

ALZA.cz
Na Poříčí 12
Praha 9
186 00

 

Reklamace mobilního telefonu

Vážený pane, vážená paní,
ráda bych uplatnila reklamaci mobilního telefonu značky Samsung, model S5, který jsem zakoupila dne 14.4.2017 v internetové prodejně ALZA.cz.
Po dvou týdnech používání se telefon začal sám od sebe vypínat i ve chvíli, kdy byl připojen na nabíječku. Po následujících dvou dnech se telefon opět vypnul a následně již vůbec nešel zapnout.
V tomto případě požaduji odstranění vady, výměnu přístroje nebo úplné odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. V případě vrácení peněz prosím o zaslání na bankovní účet. Číslo účtu: 1342221826/3030.
Zboží, v původním obalu i s původním vybavením, Vám zasílám zpět na adresu uvedenou na Vaší webové stránce.
Doufám, že má žádost bude co nejrychleji vyřízena.

 

S pozdravem

Gabriela Malá

 

 

Hodnocení: 1 = výborně

error: Stahujte 15 000 materiálů v rámci našeho členství nebo v online kurzech.