Téma: Halenka
Slohový útvar: Reklamace (žádost)
Přidal(a): Anna
Alžběta N.
Soukenická 11
537 01 Velim
tel.: 123 456 789
e-mail: jmeno.prijmeni@email.cz
Prodejna H&M
Masarykovo nám. 2799
530 02 Pardubice
Velim 6. září 2023
Reklamace nekvalitní halenky
Vážení,
dne 3. 9. 2023 jsem si ve Vašem obchodě zakoupila halenku značky H&M v ceně 399 Kč. Hned po prvním praní se však začala drolit nášivka na zadní straně halenky. Instrukce na cedulce jsem si pečlivě přečetla a jsem přesvědčena, že jsem při praní jednala v souladu s danými doporučeními. Dne 5. 9. 2023 jsem tak halenku donesla na prodejnu a žádala reklamaci. Bylo mi však řečeno, že se nášivka drolí z důvodu špatného praní a reklamace nebyla přijata. Já si jsem ale jista, že nedošlo na mé straně k porušení instrukcí.
Prosím tedy o opětovné pečlivé zvážení mé situace. Jako náhradu požaduji vrácení peněz v plné výši. Očekávám Vaši odpověď. Předem děkuji za vyřízení žádosti.
S pozdravem
Alžběta N. (podpis)
Hodnocení: 1 = neuvedeno