Jméno práce: Reklamace počítače
Slohový útvar: Reklamace
Přidal(a): Nike
Zadání 1 – Vadný notebook, Administrativní styl – Reklamace
DATART Praha, a.s.
Letecká 843/32
150 00 Praha 5 – Smíchov
Předmět: reklamace a uplatnění práva na opravu podstatných vad
Dobrý den,
dne 20. dubna 2013 jsem si u Vás v Praze na smíchovské pobočce DATART zakoupil nový notebook HP PAVILLION dm-9300 (číslo smlouvy: 23531). Po dvou týdnech používání jsem zjistil, že notebook má několik podstatných vad. Mezi hlavní závady patří nadměrné přehřívání notebooku a hlasitost větráčku během provozu počítače, i přestože v popisu produktu uvádíte, že jeho největší předností mezi ostatními kapesními počítači je tichý provoz. Další závada je špatné zavírání monitoru v kloubu kapesního počítače.
Jelikož s produktem nejsem spokojen, tak bych rád tento zakoupený notebook u Vás reklamoval a využil tím svého práva na reklamaci podle zákona o ochraně spotřebitele. Touto cestou požaduji o bezplatné opravení uvedených závad a abyste uvedli produkt do stavu odpovídající kupní smlouvě. Pokud notebook nepůjde opravit, žádám Vás zaslání nového výrobku nebo o vrácení celé částky na můj účet číslo: 303-319644/0100.
Protože nebydlím v Praze, vadný notebook Vám zasílám prostřednictvím kurýrní služby PPL. V souladu se zákonem požaduji navrácení částky 130 KČ na výše uvedený účet, což je cena za doporučenou zásilku dle platného ceníku expresní balíkové přepravy, provozovaný firmou PPL.
S pozdravem
Jakub Filip
Nad Jordánkem 421
270 00 Mikulovice
Tel.: 608 754 302
V Mikulovicích dne: 5. dubna 2013
Známka: 1 (97%)