Reklamy v televizi – fejeton

sloh

 

Jméno práce: Reklamy v televizi

Slohový útvar: Fejeton

Přidal(a): MartaZ

 

 

Reklamy v televizi

Reklamy nás obklopují ze všech stran. Útočí na nás z rádia, billboardů, novin, letáků, časopisů a co si budeme vyprávět, stále největším mediálním prostředkem je televize, i přes to, že pomalu začíná převládat u mladší generace internet. Díky televizi se dozvídáme denně mnoho nových informací a událostí, ať už pravdivých či nikoliv, to ale záleží na každém z nás, že?

Mezi pořady jsou reklamy, které by nás měli nalákat na koupi produktu nebo služby. Myslím si, že reklamy jsou tvořeny tak, aby se nám dostávali do podvědomí, a i když danou věc, produkt momentálně nepotřebuji a neprojevuji o ní zájem, přes to je schopná mě namotivovat abych o produktu přemýšlela eventuelně jej koupila, myslíte si totéž? Reklamy nás nenechávají příliš dlouho v klidu a stále se nám připomínají.

Jen co zapneme televizi, že si pustíme náš oblíbený pořad, seriál, či se chceme podívat na sportovní noviny, je pravděpodobnost, že poběží v televizi zrovna nějaká reklama, ať už je na půjčku, banku, či třeba na nákup vozu, tak se nikdy nesetkáme s reklamou, která by nás nutila jít koupit chleba nebo rohlíky.

Podle mého názoru jsou některé reklamy přínosné a obohacující, jiné jsou na hranici nevkusu. Mezi reklamy, které plní svůj účel patří např. „Dobrý anděl“. Každý z nás ji minimálně jednou viděl. Informuje o možnostech, jak pomoci rodinám s nepříznivou životní situací. Takto pomáhá i nadace „Nova“ a spousty dalších, které zaštiťují známé celebrity.

Reklama je manipulační zdroj informací a je na nás, na každém, jak reklamu vnímáme a necháme se jí ovlivnit.

 

Hodnocení: 2 = chvalitebně