Jméno práce: Stížnost na nedodržování jízdního řádu
Slohový útvar: Stížnost – Administrativní styl
Přidal(a): Masopust
Wilsonova 123
Valašské Meziříčí 756 24
ČSAD Vsetín a.s.
Ohrada 791
75501 Vsetín
Ve Valašském Meziříčím 12. 10. 2020
Stížnost na nedodržování jízdního řádu a úroveň poskytovaných služeb
Vážená paní, vážený pane,
mé jméno je Tomáš Masopust a již osmým rokem užívám autobusovou linku číslo 620 k dopravování se do školy a zpět. Veškeré moje cesty dosud proběhly bez nepříjemností, avšak problém nastal v momentě, kdy se Vaše firma stala provozovatelem této linky.
Včera, dne 11. 10. 2020, spoj číslo 620 nezastavil na své, jinak plánované, zastávce Valašské Meziříčí u nemocnice, i když u cedule označující tuto zastávku stálo několik osob. Tímto počinem jste mi a několika spolucestujícím vytvořili nespočet problému, kterým by šlo jednoduše předejít, pokud by se řidič autobusu držel stanoveného jízdního řádu.
Moje prosba zní tedy, abyste náležitě proškolili své řidiče, aby taková skutečnost už nenastala. V případě, že se toto pochybení bude opakovat, jsem nucen podniknout právní kroky ke zlepšení situace.
V druhé řadě musím také poukázat na znatelně nižší úroveň služeb než u předcházejícího dopravce. Vaše autobusy neakceptují platební karty žádného druhu, což shledávám jako silný nedostatek v dnešní technologicky vyspělé době, kdy mnoho lidí u sebe nemá hotovost. Kromě toho jsem velmi nespokojen se sedačkami ve Vašich autobusech. Většina z nich je špinavá nebo jinak poškozená a i přes opakované upozorňování řidiče se tato situace nemění.
Pevně věřím, že budete věnovat plnou pozornost tomuto dopisu. Doufám, že se v následujících dnech situace zlepší a komfort cestujících bude o úroveň vyšší.
S přáním pěkného dne,
Jan Novák
Hodnocení: 1 = výborně